DANCE WORKOUT

Ένα διασκεδαστικό πρόγραμμα που θα σε γυμνάσει με τον καλύτερο τρόπο!!! Χορευτικά κομμάτια της εποχής και όχι μόνο που περιλαμβάνουν αερόβιες και δυναμικές ασκήσεις (κινήσεις)με σκοπό να βελτιώσουν τη φυσική σου κατάσταση και να πετύχουν καύσεις λίπους!!. Δοκίμασε το!!!



Pilates Fitball and Triggerpoints

Δυναμώστε γρήγορα, αποτελεσματικά και ευχάριστα το σώμα σας, χρησιμοποιώντας fitballs (μεγάλες μπάλες), με τη μέθοδο Pilates. Απενεργοποιήστε σημεία πυροδότησης πόνου (triggerpoints), με τη χρήση foam rollers. Επιλέξαμε αυτόν τον συνδυασμό, για να κερδίσουμε τα οφέλη του pilates, αλλά και να ανακουφίσουμε το σώμα μας από χρόνιους μυοσκελετικούς πόνους.



Gravity Fitness

Το Gravity Fitness είναι ένας πρωτοποριακός τρόπος άσκησης που ενεργοποιεί πολλαπλές μυϊκές ομάδες, χρησιμοποιώντας το σωματικό βάρος του ατόμου ως αντίσταση κατά της βαρύτητας. Το δυναμικό σύστημα τροχαλιών και η ελεύθερη τροχήλατη επικλινής πλατφόρμα του GTS της Total Gym προσφέρουν περισσότερες από 250 ασκήσεις προπόνησης, stretching και Pilates. Πατήστε εδώ για περισσότερα…



Barbell Hiit WorkOut

Δώσε ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στο μεταβολισμό σου και ξεπέρασε τα όρια σου συνδυάζοντας υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση και προπόνηση με μπάρες.



Fit moms-to-be

Γιατί τα οφέλη της άσκησης κατά την διάρκεια της κύησης είναι πολλά : – Μείωση του ποσοστού σωματικού λίπους – Μείωση πόνων από τις περιοχές που δέχονται επιβάρυνση – Μείωση της πιθανότητας για πρόωρο τοκετό – Μείωση της πιθανότητας για παρουσία διαβήτη κύησης – Βελτίωση μυικής αντοχής και δύναμης – Βελτίωση ψυχολογίας.. Και ακόμη περισσότερα για την μητέρα και το έμβρυο!!



Power

H εξέλιξη των προγραμμάτων με τη χρήση ατομικής μπάρας (Barbell), η επόμενη 3η γενιά. Κάτι πολύ περισσότερο από προπόνηση με ελεύθερα βάρη, σημαίνει ενέργεια, πάθος και αποτελεί μεγάλη πρόκληση. Κάθε τάξη έχει το δικό της μοναδικό στόχο δύναμη, μυϊκή αντοχή, μυϊκή τόνωση και φυσικά μεγάλη κατανάλωση θερμίδων. Ποικιλία στο ρυθμό, στις αντιστάσεις, στο είδος άσκησης και στην επιλογή των ασκήσεων. Αποκτήστε τη Δύναμη της Επιτυχίας



U-BOUND

Το U-BOUND είναι μια διασκεδαστική, μεγάλης έντασης άσκηση με μηδενική αρνητική επίδραση λόγω της ελαστικής φύσης των τραμπολίνο, που δουλεύει ενάντια στην απόλυτη αντίθετη δύναμη… τη βαρύτητα. Προσφέρει αυτό που πολλοί επιστήμονες αποκάλεσαν ως ένα από τα πιο αποτελεσματικά είδη άσκησης που δημιουργήθηκαν από τον άνθρωπο. Υπόσχεται ότι θα σας ταρακουνήσει δυνατά…!!!



HIIT

ΗΙΙΤ: Σημαίνει High Intensity Interval Training, δηλαδή υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση και αναφέρεται σε αερόβια άσκηση. Βελτιώστε τη φυσική σας κατάσταση. Διπλασιάστε την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας καύσης του λίπους. Βελτιώστε αποδεδειγμένα το λεγόμενο βασικό μεταβολικό ρυθμό. Εξίσου κατάλληλο τόσο για αρχάριους όσο και για προχωρημένους ασκούμενους.



Pilates Props

Χρησιμοποιήστε πρόσθετη αντίσταση στο κυρίως ρεπερτόριο του Mat Pilates με τη χρήση δαχτυλιδιού και μπάλας για περισσότερη ενδυνάμωση άνω και κάτω άκρων.



Power Yoga

Χαλαρώστε το πνεύμα σας και γυμνάστε το σώμα σας Ένα πρόγραμμα γυμναστικής που στοχεύει στην ψυχική και σωματική χαλάρωση. Περιλαμβάνει δυναμικές ασκήσεις για την βελτίωση της λειτουργικότητας των μυών, αρθρώσεων αλλά και της σύσφιξης και ενδυνάμωσης του σώματος.



Mat Pilates

Βελτιώστε τη στάση του σώματος και δημιουργήστε ένα γερό, μακρύ, λεπτό και ισχυρό σώμα. Ιδανική προπόνηση για όλα τα επίπεδα ασκούμενων και όλες τις ηλικίες.



Body Shape

Δημιουργείστε δυνατό, γραμμωμένο σώμα με τη βοήθεια αλτήρων. Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης κορμού, άνω και κάτω άκρων.



Abs Legs

Ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα γυμναστικής για να αποκτήσετε σφιχτούς, καλογυμνασμένους κοιλιακούς, γλουτούς και πόδια.



TRX Group Training

Πρόκειται για ένα αυθεντικό ιμάντα με λαβές, τελευταίας τεχνολογίας στην λειτουργική προπόνηση Μπορείτε να γυμνάσετε όλο το σώμα χωρίς να κινδυνεύετε από τραυματισμούς με εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο στην σύσφιξη όσο και στο αδυνάτισμα.



Ενόργανη για παιδιά

Ένα πρόγραμμα γυμναστικής που βοηθά στο μέγιστο βαθμό τα παιδιά να προλαμβάνουν και να διορθώσουν προβλήματα της σπονδυλικής στήλης, να αναπτύξουν σωματικές ικανότητες (δύναμη ταχύτητα, αντοχή, ευλυγισία), να αναπτύξουν κοινωνικές και ψυχικές αρετές όπως αυτοπειθαρχία, θέληση, υπευθυνότητα, υπομονή και θάρρος.